Odpowiednie oprogramowanie komputerowe to obecnie niezbędne ogniwo wielu rozwiązań systemowych, które działają w polskich przedsiębiorstwach. Bez właściwego narzędzia informatycznego często trudno wyobrazić sobie sprawne zarządzanie sprzedażą, magazynem, gastronomią, bazą klientów i kontrahentów czy też księgowością. Na szczęście w dzisiejszych czasach można z łatwością wdrożyć oprogramowanie komputerowe dla firmy, które będzie ściśle dostosowane do potrzeb konkretnego biznesu. Dowodem na to są programy dostępne poniżej. To różnorodne i bardzo funkcjonalne rozwiązania informatyczne, które dodatkowo często oferują wybór odpowiednich modułów oraz rozszerzeń.
Program Insoftu, służące do zarządzania punktami gastronomicznymi. PC-Gastronom jest dostępny w 3 wersjach: Standard - dla pojedynczego stanowiska; Premium - dla systemu kas, z rozszerzonymi funkcjami zarządzania i monitoringu; Net - wariant sieciowy, umożliwiający połączenie wielu punktów gastronomicznych. Oprogramowanie oferuje szybką i sprawną wymianę informacji pomiędzy wykorzystywanymi urządzeniami, zdefiniowanie interfejsu (kasjera, kelnera), wraz z klawiszami szybkiego dostępu, czy też zarządzanie relacjami z klientami. Wybierz Insoft PC-Gastronom i stwórz wielozadaniowy system sprzedaży w Twojej firmie.
Program wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, który znajdzie zastosowanie w przedsiębiorstwach samodzielnie dokumentujących swoją działalność oraz w biurach rachunkowych. Rewizor nexo zagwarantuje Ci m.in. kompleksową obsługę planu kont, automatyczną dekretację oraz elastyczną ewidencję finansów i rozrachunków. Przy pomocy oprogramowania będziesz zarządzał wynagrodzeniami pracowników, ich umowami, a także gotówkowymi i bezgotówkowymi operacjami kasowymi. Co więcej, program komputerowy marki Insert możesz zamówić w wariancie Rewizor nexo PRO, który pozwoli Ci na tworzenie i modyfikowanie własnych rozwiązań - raportów, wydruków, pól dodatkowych. Postaw na nowoczesną i intuicyjną technologię informatyczną.
Łatwe i intuicyjne w obsłudze oprogramowanie Insoftu, które idealnie sprawdza się w zarządzeniu sprzedażą w sklepach sieciowych. Dzięki rozszerzonym możliwościom ustawienia panelu kasjera, Mini-Market można dostosować do potrzeb każdej branży. Program pozwoli na zarządzanie urządzeniami, które znajdują się w punkcie handlowym, wprowadzenie systemów lojalnościowych, czy też na stały podgląd stanu asortymentu. Mini-Market, dzięki współpracy z innym programem marki Insoft, PC-Market 7, zagwarantuje, że cała uwaga pracowników skupi się kompleksowej obsłudze nabywcy.
Zaawansowane technologicznie oprogramowanie, które oferuje kompleksowe zarządzanie punktem gastronomicznym. Przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs, przystosowany do obsługi klientów za pomocą monitorów dotykowych, sprawia, że wykorzystywanie Symplex Bistro Business jest wręcz intuicyjne. Program umożliwia m.in. skonfigurowanie układu stolików na sali, kontrolowanie pracy personelu, sprawną realizację zamówień w dostawie, czy też transmisję danych z innymi urządzeniami. Dodatkowo, oprogramowanie marki Symplex posiada aplikację, która może zastąpić drukarkę zamówień, wyświetlając w kuchni bieżące zamówienia na monitorze. Sięgnij po innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojego biznesu.
SOGA to nowoczesne oprogramowanie komputerowe, które świetnie sprawdzi się w restauracji, kawiarni lub barze. Program gwarantuje kompleksowe zarządzanie aktualnymi zamówieniami - łączenie ich, dzielenie, przejmowanie przez kelnerów - oraz nadzorowanie działania urządzeń wykorzystywanych w lokalu gastronomicznym, np. drukarki rejestrującej lub bonowej. Niewątpliwym atutem SOGA jest też możliwość generowania kilkunastu raportów oraz opcja prostego odwzorowania rozstawienia stołów na sali. Dodatkowo, oprogramowanie przystosowano do pracy przy użyciu panelu dotykowego, więc zapewnia przyjazne obsługiwanie klientów. Już teraz zainwestuj w narzędzie informatyczne XXI wieku!
Program nowej generacji, który zaoferuje Ci wszechstronne zarządzanie obiektem gastronomicznym. Softech Gastro POS idealnie sprawdza się podczas prowadzenia obsługi przy zastosowaniu ekranów dotykowych. Oprogramowanie pozwala też, w połączeniu z oprogramowaniem Gastro Szef, na skuteczne zabezpieczenie stanowiska pracy, ustalenie uprawnień operatorów, elastyczne kształtowanie cen, błyskawiczne wprowadzanie modyfikacji w daniach, a także sprawną współpracę z urządzeniami wykorzystywanymi w restauracji. Co więcej, za sprawą możliwości wyboru odpowiednich modułów, dostosujesz Softech Gastro POS do potrzeb Twojej działalności. Nie zwlekaj, postaw na innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które zwiększy efektywność pracy.
Program nowej generacji, który idealnie spisze się przy kontroli i prowadzeniu gospodarki magazynowej w restauracji. Gastro Szef umożliwia generowanie analiz i raportów, rozliczanie wykorzystania surowców, a dzięki przejrzystej konstrukcji, gwarantuje łatwą i intuicyjną obsługę wszystkich oferowanych funkcji. Poza tym, można go zsynchronizować z oprogramowaniem Gastro POS oraz narzędziem do prowadzenia księgowości i finansów. Zacznij korzystać z technologii, dzięki której zarówno kontrolowanie kosztów lub nadzorowanie zamówień, jak i przeprowadzenie inwentaryzacji, przestaną być wyzwaniem.
Zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze oprogramowanie komputerowe, które zagwarantuje wyjątkowo skuteczne i efektywne zarządzanie punktem gastronomicznym. Program Gastro POS Klasyka umożliwia elastyczne kształtowanie cen, sprawne wprowadzanie zmian w potrawach, łączenie lub dzielenie rachunków, nadzorowanie działań pracowników oraz wykorzystywanie bogatego modułu raportującego. Oprócz tego, oprogramowanie doskonale sprawdza się podczas współpracy z urządzeniami fiskalnymi, drukarkami zamówień, a w wariancie z dodatkowymi modułami, również z terminalami płatniczymi i wagami elektronicznymi. Zainwestuj w Softech Gastro POS Klasykę i postaw na sprawne funkcjonowanie Twojego biznesu.
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które pozwoli na kompleksowe zarządzenie gospodarką magazynową w Twoim punkcie gastronomicznym. Gastro Szef Klasyka współpracuje z innym oprogramowaniem marki Softech, Gastro POS, dając dostęp do rozliczania produkcji, tworzenia własnych analiz i raportów, sprawnego prowadzenia inwentaryzacji, naliczania rabatów, czy też kontrolowania kosztów. Oprócz tego, program zapewnia także dwukierunkową komunikację z kasą fiskalną, zdecydowanie przyśpieszając transmisję danych. Już dziś postaw na oprogramowanie Softech Gastro Szef Klasyka - kluczowe uzupełnienie systemu sprzedaży w Twojej restauracji.
GoPOS jest nowoczesnym oprogramowaniem do zarządzania restauracjami i barami, siecią lokali czy nawet foodtruckami. To narzędzie zaoferuje Ci błyskawiczną obsługę zamówień, w tym dzielenie i łączenie wielu rachunków, wdrożenie i prowadzenie skutecznego systemu lojalnościowego, zdefiniowanie popularnych form płatności, kontrolowanie magazynu oraz tworzenie szczegółowych raportów. Oprogramowanie jest też kompatybilne z systemami Windows i Android, dzięki czemu obsłużysz je przy zastosowaniu komputerów POS i tabletów. Dodatkowo, GoPOS współpracuje z urządzeniami fiskalnymi i drukarkami zamówień wiodących producentów oraz pozwala na przechowywanie ważnych danych lokalnie lub/i w chmurze. Nie zwlekaj, sięgnij po innowacyjną technologię informatyczną dla Twojej gastronomii!
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×