Program Insoftu, służące do zarządzania punktami gastronomicznymi. PC-Gastronom jest dostępny w 3 wersjach: Standard - dla pojedynczego stanowiska; Premium - dla systemu kas, z rozszerzonymi funkcjami zarządzania i monitoringu; Net - wariant sieciowy, umożliwiający połączenie wielu punktów gastronomicznych. Oprogramowanie oferuje szybką i sprawną wymianę informacji pomiędzy wykorzystywanymi urządzeniami, zdefiniowanie interfejsu (kasjera, kelnera), wraz z klawiszami szybkiego dostępu, czy też zarządzanie relacjami z klientami. Wybierz Insoft PC-Gastronom i stwórz wielozadaniowy system sprzedaży w Twojej firmie.
Zaawansowane technologicznie oprogramowanie, które oferuje kompleksowe zarządzanie punktem gastronomicznym. Przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs, przystosowany do obsługi klientów za pomocą monitorów dotykowych, sprawia, że wykorzystywanie Symplex Bistro Business jest wręcz intuicyjne. Program umożliwia m.in. skonfigurowanie układu stolików na sali, kontrolowanie pracy personelu, sprawną realizację zamówień w dostawie, czy też transmisję danych z innymi urządzeniami. Dodatkowo, oprogramowanie marki Symplex posiada aplikację, która może zastąpić drukarkę zamówień, wyświetlając w kuchni bieżące zamówienia na monitorze. Sięgnij po innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojego biznesu.
SOGA to nowoczesne oprogramowanie komputerowe, które świetnie sprawdzi się w restauracji, kawiarni lub barze. Program gwarantuje kompleksowe zarządzanie aktualnymi zamówieniami - łączenie ich, dzielenie, przejmowanie przez kelnerów - oraz nadzorowanie działania urządzeń wykorzystywanych w lokalu gastronomicznym, np. drukarki rejestrującej lub bonowej. Niewątpliwym atutem SOGA jest też możliwość generowania kilkunastu raportów oraz opcja prostego odwzorowania rozstawienia stołów na sali. Dodatkowo, oprogramowanie przystosowano do pracy przy użyciu panelu dotykowego, więc zapewnia przyjazne obsługiwanie klientów. Już teraz zainwestuj w narzędzie informatyczne XXI wieku!
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które pozwoli na kompleksowe zarządzenie gospodarką magazynową w Twoim punkcie gastronomicznym. Gastro Szef Klasyka współpracuje z innym oprogramowaniem marki Softech, Gastro POS, dając dostęp do rozliczania produkcji, tworzenia własnych analiz i raportów, sprawnego prowadzenia inwentaryzacji, naliczania rabatów, czy też kontrolowania kosztów. Oprócz tego, program zapewnia także dwukierunkową komunikację z kasą fiskalną, zdecydowanie przyśpieszając transmisję danych. Już dziś postaw na oprogramowanie Softech Gastro Szef Klasyka - kluczowe uzupełnienie systemu sprzedaży w Twojej restauracji.
Program nowej generacji, który zaoferuje Ci wszechstronne zarządzanie obiektem gastronomicznym. Softech Gastro POS idealnie sprawdza się podczas prowadzenia obsługi przy zastosowaniu ekranów dotykowych. Oprogramowanie pozwala też, w połączeniu z oprogramowaniem Gastro Szef, na skuteczne zabezpieczenie stanowiska pracy, ustalenie uprawnień operatorów, elastyczne kształtowanie cen, błyskawiczne wprowadzanie modyfikacji w daniach, a także sprawną współpracę z urządzeniami wykorzystywanymi w restauracji. Co więcej, za sprawą możliwości wyboru odpowiednich modułów, dostosujesz Softech Gastro POS do potrzeb Twojej działalności. Nie zwlekaj, postaw na innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które zwiększy efektywność pracy.
GoPOS jest nowoczesnym oprogramowaniem do zarządzania restauracjami i barami, siecią lokali czy nawet foodtruckami. To narzędzie zaoferuje Ci błyskawiczną obsługę zamówień, w tym dzielenie i łączenie wielu rachunków, wdrożenie i prowadzenie skutecznego systemu lojalnościowego, zdefiniowanie popularnych form płatności, kontrolowanie magazynu oraz tworzenie szczegółowych raportów. Oprogramowanie jest też kompatybilne z systemami Windows i Android, dzięki czemu obsłużysz je przy zastosowaniu komputerów POS i tabletów. Dodatkowo, GoPOS współpracuje z urządzeniami fiskalnymi i drukarkami zamówień wiodących producentów oraz pozwala na przechowywanie ważnych danych lokalnie lub/i w chmurze. Nie zwlekaj, sięgnij po innowacyjną technologię informatyczną dla Twojej gastronomii!
POSbistro to nowoczesne oprogramowanie dla Twojej gastronomii. Ten program nie tylko jest przystosowany do obsługi przy zastosowaniu urządzeń mobilnych z systemem Android, m.in. tabletów, ale także oferuje rozbudowę o praktyczne moduły, np. rozszerzenie POScaller, które pozwala na realizowanie zamówień telefonicznych i rozpoznawanie dzwoniących klientów. Oprócz tego, po wdrożeniu POSbistro już w standardzie skorzystasz z wielu praktycznych funkcji. To oprogramowanie pozwala np. na elastyczne zarządzanie menu lokalu, skuteczne przyjmowanie i modyfikowanie zamówień, obsługiwanie różnych form płatności, dzielenie lub łączenie rachunków, prowadzenie systemu lojalnościowego oraz kontrolowanie stanów magazynowych. POSbistro jest również programem kompatybilnym z wieloma drukarkami fiskalnymi online i urządzeniami peryferyjnymi.
Chcesz wdrożyć przyjazne w obsłudze i równocześnie zaawansowane oprogramowanie sprzedażowe, którego funkcje dostosujesz do potrzeb Twojego biznesu? Dotykačka to idealne rozwiązanie! Przy składaniu zamówienia na ten program będziesz mógł przede wszystkim wybrać jeden z dostępnych planów abonamentowych - Łatwo, Komplet lub Nieograniczony - a także w dowolnym momencie zmienić swój pakiet i sięgnąć po opcjonalne funkcje, np. moduł służący do nadzorowania stanów magazynowych. Ponadto, oprogramowanie Dotykačka jest kompatybilne z różnymi urządzeniami dla firm, m.in. z drukarkami fiskalnymi marki Posnet, Novitus i Elzab. Pozwoli Ci to na wdrożenie kompleksowego rozwiązania systemowego, które zdecydowanie usprawni obsługę Twoich klientów.
izzyRest to oprogramowanie gastronomiczne, które da się dostosować do oczekiwań różnego rodzaju działalności, m.in. restauracji, pubów, kawiarni, mniejszych punktów bistro oraz food trucków. Program od Merco SK już w podstawowym wariancie oferuje bogactwo funkcji, a opcjonalnie można go rozszerzyć np. o moduł KDS czy narzędzie służące do obsługi zamówień na wynos. Co więcej, izzyRest zapewnia skuteczne zarządzanie rezerwacjami, rachunkami i płatnościami, skonfigurowanie układu stolików, kontrolowanie zaplecza magazynowego, zdefiniowanie i dowolne modyfikowanie wszystkich pozycji w menu, ustalanie grafików pracowniczych, wdrożenie systemu lojalnościowego oraz generowanie szczegółowych zestawień i analiz. W skrócie - kompleksowe prowadzenie gastronomii!
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×