wszystkie działy
Twój koszyk jest pusty
Obniż koszt zakupu kasy fiskalnej

Programy dla firm

Odpowiednie oprogramowanie komputerowe to obecnie niezbędne ogniwo wielu rozwiązań systemowych, które działają w polskich przedsiębiorstwach. Bez właściwego narzędzia informatycznego często trudno wyobrazić sobie sprawne zarządzanie sprzedażą, magazynem, gastronomią, bazą klientów i kontrahentów czy też księgowością. Na szczęście w dzisiejszych czasach można z łatwością wdrożyć oprogramowanie komputerowe dla firmy, które będzie ściśle dostosowane do potrzeb konkretnego biznesu. Dowodem na to są programy dostępne poniżej. To różnorodne i bardzo funkcjonalne rozwiązania informatyczne, które dodatkowo często oferują wybór odpowiednich modułów oraz rozszerzeń.


Insoft PC-Market Lite

Program marki Insoft, który zapewnia prostą instalację oraz obsługę, jak również dużą funkcjonalność. PC-Market Lite doskonale sprawdza się we współpracy z kasami fiskalnymi. Dzięki niemu szybko i sprawnie zaprogramujesz bazę towarową, zgodną z wymogami precyzyjnej identyfikacji towarów lub usług. Produkt Insoftu oferuje również obsługę podstawowych raportów sprzedaży, drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej, a także uaktualnienie oprogramowania do pełnej wersji PC-Market 7, za dopłatą różnicy w cenie. Zacznij używać praktycznych i skutecznych rozwiązań informatycznych.

Program Insoft PC-Market Lite
Kup teraz 19000 złnetto 23370 złbrutto 19000 złnetto 23370 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Asseco Wapro Mag 365

Wapro Mag 365 to wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne, które dostosujesz do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie od Asseco występuje w 4 wersjach - Start, Biznes, Prestiż i Prestiż Plus - różniących się zakresem oferowanych funkcji. Natomiast w każdej konfiguracji otrzymasz dostęp do modułów pozwalających m.in. na zarządzanie sprzedażą, asortymentem, dokumentami, stanami magazynowymi i rozrachunkami. Co więcej, program Wapro Mag 365 zapewnia zgodność z różnymi urządzeniami elektronicznymi, np. skanerami kodów oraz drukarkami Elzab, Posnet i Novitus. Oprogramowanie Asseco umożliwi Ci więc skuteczne i wygodne zarządzanie systemem sprzedaży, który funkcjonuje w Twoim przedsiębiorstwie.

Program Asseco Wapro Mag 365
Kup teraz 19900 złnetto 24477 złbrutto 19900 złnetto 24477 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insert Subiekt Sprint 2

Program marki Insert, który sprawdza się doskonale zarówno w trakcie prowadzenia sprzedaży, jak i zarządzania punktem handlowym. Subiekt Sprint 2 może być wykorzystywany w sklepach jedno- i wielostanowiskowych, nie tylko w pojedynczych punktach, ale także w sieci. Dzięki temu z łatwością dostosujesz oprogramowanie komputerowe do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród wielu funkcjonalności Subiekt Sprint 2 warto wyróżnić: pełną obsługę dokumentów handlowych, rozbudowany i modyfikowalny model płatności, możliwość zarządzania pracą drukarek fiskalnych znanych producentów i skonfigurowania wyglądu interfejsu (klasycznego lub dedykowanego dla ekranów dotykowych). Postaw na wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne!

Program Insert Subiekt Sprint 2
Kup teraz 40000 złnetto 49200 złbrutto 40000 złnetto 49200 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Insert Rachmistrz nexo

Nowoczesne narzędzie informatyczne marki Insert, które pozwala na prowadzenie księgi przychodów i rozchodów. Za pomocą Rachmistrza nexo będziesz mógł samodzielnie udokumentować działalność Twojej firmy, m.in. rozliczać ewidencję VAT zakupów, sprzedaży, pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej. Poza tym, oprogramowanie oferuje obsługę: wynagrodzeń pracowników, operacji i raportów kasowych, rachunków bankowych, a także wspiera funkcjonowanie biur rachunkowych. Nie czekaj, już dziś postaw na Rachmistrza nexo - praktyczny i łatwy w obsłudze program.

Program Insert Rachmistrz nexo
Kup teraz 49500 złnetto 60885 złbrutto 49500 złnetto 60885 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insoft PC-Market 7

Oprogramowanie marki Insoft, które zaoferuje kompleksową obsługę punktów handlowych, supermarketów, czy też hurtowni. PC-Market 7 świetnie spisuje się przy zarządzaniu możliwościami innych urządzeń: kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych i wielu innych. Oprogramowanie pozwala na wykonanie kilkudziesięciu rodzajów raportów, finansowych i ilościowo-wartościowych, centralne kontrolowanie asortymentu, czy też prowadzenie systemu lojalnościowego dla klientów. PC-Market 7 to gwarancja pracy na wielu stanowiskach, przy całkowitej płynności obsługi, jak również dbałość o bezpieczeństwo danych Twojej działalności. Już dziś zacznij korzystać z innowacyjnej technologii informatycznej.

Program Insoft PC-Market 7
Kup teraz 60000 złnetto 73800 złbrutto 60000 złnetto 73800 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insert Subiekt nexo

Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które zagwarantuje kompleksowe zarządzanie firmą. Insert Subiekt nexo obsługuje wszystkie rodzaje dokumentów handlowych i magazynowych, pozwala na stworzenie kartoteki asortymentu, bazy danych kontrahentów, a także umożliwia elastyczne kształtowanie cen. Oprogramowanie usprawni również korzystanie z funkcji wielu urządzeń, m.in. kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych. Poza tym, Insert Subiekt nexo możesz zamówić w wersji PRO, która zapewnia m.in. tworzenie własnych rozwiązań - raportów, wydruków oraz pól. Już dziś postaw na prosty w obsłudze i intuicyjny, a zarazem bardzo funkcjonalny program komputerowy.

Program Insert Subiekt nexo
Kup teraz 69500 złnetto 85485 złbrutto 69500 złnetto 85485 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insert Gestor GT

Wszechstronne i proste w obsłudze oprogramowanie do zarządzania relacjami z kontrahentami. Gestor GT umożliwia dostosowanie wielu funkcji do potrzeb użytkownika, dzięki czemu znajdzie zastosowanie w każdej branży. Oprogramowanie pozwala na używanie wbudowanego modułu poczty elektronicznej, stworzenie kalendarza z zakresem i terminem zadań do wykonania, czy też przygotowanie skutecznych ofert handlowych. Gestor GT może działać samodzielnie, ale w połączeniu z innym programem marki Insert, Subiektem GT, będziesz mógł sprawnie zarządzać wieloma magazynami oraz kartoteką klientów i towarów. Postaw na funkcjonalną i nowoczesną technologię informatyczną.

Program Insert Gestor GT
Kup teraz 69900 złnetto 85977 złbrutto 69900 złnetto 85977 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Symplex Small Business

Small Business to innowacyjna technologia informatyczna, która jest dostępna albo w wersji standardowej, albo z dodatkowymi opcjami. Dzięki temu będziesz mógł dopasować oprogramowanie marki Symplex do potrzeb Twojego biznesu. W wariancie standardowym program gwarantuje zarządzanie funkcjami drukarek fiskalnych, wag, skanerów kodów kreskowych i wielu innych urządzeń. Dodatkowo, Small Business to idealne narzędzie do kontrolowania magazynów, budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami, czy też do samodzielnego tworzenia wzorów dokumentów. Wybierz oprogramowanie, które zdecydowanie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy.

Program Symplex Small Business
Kup teraz 77000 złnetto 94710 złbrutto 77000 złnetto 94710 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insert Subiekt GT

Profesjonalny program magazynowo-handlowy, dzięki któremu zarządzanie działalnością będzie proste, jak nigdy wcześniej. Intuicyjny kreator wdrożeniowy, zapewniający łatwe rozpoczęcie pracy, zdecyduje o tym, że bardzo szybko opanujesz wszystkie funkcje Subiekta GT. A jest ich naprawdę dużo! Program pozwala bowiem na generowanie różnorodnych raportów, analiz i zestawień, prowadzenie kartoteki elementów asortymentu, nadzór nad bazą kontrahentów, czy też wystawianie faktur, w tym korygujących. Co więcej, za pomocą Subiekta GT będziesz mógł zarządzać zarówno wydrukiem tekstów, jak i grafik. Niezwykle przydatny system sprzedażowy, który zagwarantuje całościową kontrolę Twojej firmy.

Program Insert Subiekt GT
Kup teraz 94500 złnetto 1 16235 złbrutto 94500 złnetto 1 16235 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Insoft PC-POS 7

Łatwe w obsłudze i jednocześnie wielozadaniowe oprogramowanie marki Insoft. PC-POS 7 zapewnia dopasowanie panelu użytkownika do sklepów spożywczych, branżowych, a także restauracji. Program współpracuje z większością urządzeń fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czy też czytników kart magnetycznych. Dzięki systemowi synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze, program Insoftu zagwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. PC-POS 7 to inwestycja w innowacyjną technologię informatyczną, która umożliwi kompleksowe nadzorowanie pracy personelu.

Program Insoft PC-POS 7
Kup teraz 95000 złnetto 1 16850 złbrutto 95000 złnetto 1 16850 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Insoft PC-Gastronom

Program Insoftu, służące do zarządzania punktami gastronomicznymi. PC-Gastronom jest dostępny w 3 wersjach: Standard - dla pojedynczego stanowiska; Premium - dla systemu kas, z rozszerzonymi funkcjami zarządzania i monitoringu; Net - wariant sieciowy, umożliwiający połączenie wielu punktów gastronomicznych. Oprogramowanie oferuje szybką i sprawną wymianę informacji pomiędzy wykorzystywanymi urządzeniami, zdefiniowanie interfejsu (kasjera, kelnera), wraz z klawiszami szybkiego dostępu, czy też zarządzanie relacjami z klientami. Wybierz Insoft PC-Gastronom i stwórz wielozadaniowy system sprzedaży w Twojej firmie.

Program Insoft PC-Gastronom
Kup teraz 99000 złnetto 1 21770 złbrutto 99000 złnetto 1 21770 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insert Rewizor nexo

Program wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, który znajdzie zastosowanie w przedsiębiorstwach samodzielnie dokumentujących swoją działalność oraz w biurach rachunkowych. Rewizor nexo zagwarantuje Ci m.in. kompleksową obsługę planu kont, automatyczną dekretację oraz elastyczną ewidencję finansów i rozrachunków. Przy pomocy oprogramowania będziesz zarządzał wynagrodzeniami pracowników, ich umowami, a także gotówkowymi i bezgotówkowymi operacjami kasowymi. Co więcej, program komputerowy marki Insert możesz zamówić w wariancie Rewizor nexo PRO, który pozwoli Ci na tworzenie i modyfikowanie własnych rozwiązań - raportów, wydruków, pól dodatkowych. Postaw na nowoczesną i intuicyjną technologię informatyczną.

Program Insert Rewizor nexo
Kup teraz 1 39500 złnetto 1 71585 złbrutto 1 39500 złnetto 1 71585 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Insoft Mini-Market

Łatwe i intuicyjne w obsłudze oprogramowanie Insoftu, które idealnie sprawdza się w zarządzeniu sprzedażą w sklepach sieciowych. Dzięki rozszerzonym możliwościom ustawienia panelu kasjera, Mini-Market można dostosować do potrzeb każdej branży. Program pozwoli na zarządzanie urządzeniami, które znajdują się w punkcie handlowym, wprowadzenie systemów lojalnościowych, czy też na stały podgląd stanu asortymentu. Mini-Market, dzięki współpracy z innym programem marki Insoft, PC-Market 7, zagwarantuje, że cała uwaga pracowników skupi się kompleksowej obsłudze nabywcy.

Program Insoft Mini-Market
Kup teraz 1 49000 złnetto 1 83270 złbrutto 1 49000 złnetto 1 83270 złbrutto Cena od szczegółowe informacje

Symplex Bistro Business

Zaawansowane technologicznie oprogramowanie, które oferuje kompleksowe zarządzanie punktem gastronomicznym. Przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs, przystosowany do obsługi klientów za pomocą monitorów dotykowych, sprawia, że wykorzystywanie Symplex Bistro Business jest wręcz intuicyjne. Program umożliwia m.in. skonfigurowanie układu stolików na sali, kontrolowanie pracy personelu, sprawną realizację zamówień w dostawie, czy też transmisję danych z innymi urządzeniami. Dodatkowo, oprogramowanie marki Symplex posiada aplikację, która może zastąpić drukarkę zamówień, wyświetlając w kuchni bieżące zamówienia na monitorze. Sięgnij po innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojego biznesu.

Program Symplex Bistro Business
Kup teraz 1 50000 złnetto 1 84500 złbrutto 1 50000 złnetto 1 84500 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Novitus SOGA

SOGA to nowoczesne oprogramowanie komputerowe, które świetnie sprawdzi się w restauracji, kawiarni lub barze. Program gwarantuje kompleksowe zarządzanie aktualnymi zamówieniami - łączenie ich, dzielenie, przejmowanie przez kelnerów - oraz nadzorowanie działania urządzeń wykorzystywanych w lokalu gastronomicznym, np. drukarki rejestrującej lub bonowej. Niewątpliwym atutem SOGA jest też możliwość generowania kilkunastu raportów oraz opcja prostego odwzorowania rozstawienia stołów na sali. Dodatkowo, oprogramowanie przystosowano do pracy przy użyciu panelu dotykowego, więc zapewnia przyjazne obsługiwanie klientów. Już teraz zainwestuj w narzędzie informatyczne XXI wieku!

Program Novitus SOGA
Kup teraz 1 59000 złnetto 1 95570 złbrutto 1 59000 złnetto 1 95570 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Softech Gastro POS

Program nowej generacji, który zaoferuje Ci wszechstronne zarządzanie obiektem gastronomicznym. Softech Gastro POS idealnie sprawdza się podczas prowadzenia obsługi przy zastosowaniu ekranów dotykowych. Oprogramowanie pozwala też, w połączeniu z oprogramowaniem Gastro Szef, na skuteczne zabezpieczenie stanowiska pracy, ustalenie uprawnień operatorów, elastyczne kształtowanie cen, błyskawiczne wprowadzanie modyfikacji w daniach, a także sprawną współpracę z urządzeniami wykorzystywanymi w restauracji. Co więcej, za sprawą możliwości wyboru odpowiednich modułów, dostosujesz Softech Gastro POS do potrzeb Twojej działalności. Nie zwlekaj, postaw na innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które zwiększy efektywność pracy.

Program Softech Gastro POS
Kup teraz 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Softech Gastro Szef

Program nowej generacji, który idealnie spisze się przy kontroli i prowadzeniu gospodarki magazynowej w restauracji. Gastro Szef umożliwia generowanie analiz i raportów, rozliczanie wykorzystania surowców, a dzięki przejrzystej konstrukcji, gwarantuje łatwą i intuicyjną obsługę wszystkich oferowanych funkcji. Poza tym, można go zsynchronizować z oprogramowaniem Gastro POS oraz narzędziem do prowadzenia księgowości i finansów. Zacznij korzystać z technologii, dzięki której zarówno kontrolowanie kosztów lub nadzorowanie zamówień, jak i przeprowadzenie inwentaryzacji, przestaną być wyzwaniem.

Program Softech Gastro Szef
Kup teraz 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Softech Gastro POS Klasyka

Zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze oprogramowanie komputerowe, które zagwarantuje wyjątkowo skuteczne i efektywne zarządzanie punktem gastronomicznym. Program Gastro POS Klasyka umożliwia elastyczne kształtowanie cen, sprawne wprowadzanie zmian w potrawach, łączenie lub dzielenie rachunków, nadzorowanie działań pracowników oraz wykorzystywanie bogatego modułu raportującego. Oprócz tego, oprogramowanie doskonale sprawdza się podczas współpracy z urządzeniami fiskalnymi, drukarkami zamówień, a w wariancie z dodatkowymi modułami, również z terminalami płatniczymi i wagami elektronicznymi. Zainwestuj w Softech Gastro POS Klasykę i postaw na sprawne funkcjonowanie Twojego biznesu.

Program Softech Gastro POS Klasyka
Kup teraz 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto Cena szczegółowe informacje

Softech Gastro Szef Klasyka

Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które pozwoli na kompleksowe zarządzenie gospodarką magazynową w Twoim punkcie gastronomicznym. Gastro Szef Klasyka współpracuje z innym oprogramowaniem marki Softech, Gastro POS, dając dostęp do rozliczania produkcji, tworzenia własnych analiz i raportów, sprawnego prowadzenia inwentaryzacji, naliczania rabatów, czy też kontrolowania kosztów. Oprócz tego, program zapewnia także dwukierunkową komunikację z kasą fiskalną, zdecydowanie przyśpieszając transmisję danych. Już dziś postaw na oprogramowanie Softech Gastro Szef Klasyka - kluczowe uzupełnienie systemu sprzedaży w Twojej restauracji.

Program Softech Gastro Szef Klasyka
Kup teraz 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto 1 79000 złnetto 2 20170 złbrutto Cena szczegółowe informacje

GoPOS

GoPOS jest nowoczesnym oprogramowaniem do zarządzania restauracjami i barami, siecią lokali czy nawet foodtruckami. To narzędzie zaoferuje Ci błyskawiczną obsługę zamówień, w tym dzielenie i łączenie wielu rachunków, wdrożenie i prowadzenie skutecznego systemu lojalnościowego, zdefiniowanie popularnych form płatności, kontrolowanie magazynu oraz tworzenie szczegółowych raportów. Oprogramowanie jest też kompatybilne z systemami Windows i Android, dzięki czemu obsłużysz je przy zastosowaniu komputerów POS i tabletów. Dodatkowo, GoPOS współpracuje z urządzeniami fiskalnymi i drukarkami zamówień wiodących producentów oraz pozwala na przechowywanie ważnych danych lokalnie lub/i w chmurze. Nie zwlekaj, sięgnij po innowacyjną technologię informatyczną dla Twojej gastronomii!

Program GoPOS GoPOS
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

Insert Navireo

Nowoczesne oprogramowanie komputerowe klasy ERP, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy. Navireo posiada wiele modułów i to od Ciebie zależy, na które się zdecydujesz. Możesz za jego pomocą prowadzić sprzedaż stacjonarną, mobilną, internetową, a także nadzorować stan magazynów. Moduł do zarządzania pracownikami błyskawicznie naliczy wynagrodzenie, skontroluje czas pracy oraz obsłuży dokumenty kadrowe. Dodatkowo, program Navireo oferuje korzystanie z narzędzia CRM, które gwarantuje budowę trwałych relacji z Twoimi klientami.

Program Insert Navireo
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

Shoper

Potrzebujesz funkcjonalnego oprogramowania do zarządzania sklepem internetowym? A może zależy Ci na przeniesieniu obecnego e-sklepu na innowacyjną platformę, dzięki której sprzedawanie online będzie szybkie, wygodne i proste? W obydwu przypadkach Shoper jest doskonałą propozycją dla Ciebie! Oprogramowanie zagwarantuje Ci szczegółowe zdefiniowanie produktów, sprawne realizowanie zamówień i dostaw, obsługę systemu lojalnościowego z promocjami dla klientów, uruchomienie firmowego bloga czy zintegrowanie e-sklepu z programami sprzedażowymi i magazynowymi. Co więcej, dzięki Shoper od razu wdrożysz bezpieczne transakcje online, jak również zyskasz dostęp do szerokiego wyboru stylów graficznych oraz modułu Appstore z aplikacjami dla sklepów internetowych.

Program Shoper Shoper
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

Dotykačka

Chcesz wdrożyć przyjazne w obsłudze i równocześnie zaawansowane oprogramowanie sprzedażowe, którego funkcje dostosujesz do potrzeb Twojego biznesu? Dotykačka to idealne rozwiązanie! Przy składaniu zamówienia na ten program będziesz mógł przede wszystkim wybrać jeden z dostępnych planów abonamentowych - Łatwo, Komplet lub Nieograniczony - a także w dowolnym momencie zmienić swój pakiet i sięgnąć po opcjonalne funkcje, np. moduł służący do nadzorowania stanów magazynowych. Ponadto, oprogramowanie Dotykačka jest kompatybilne z różnymi urządzeniami dla firm, m.in. z drukarkami fiskalnymi marki Posnet, Novitus i Elzab. Pozwoli Ci to na wdrożenie kompleksowego rozwiązania systemowego, które zdecydowanie usprawni obsługę Twoich klientów.

Program Dotykačka Dotykačka
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

Merco SK izzyHotel

izzyHotel jest oprogramowaniem stworzonym z myślą o skutecznym prowadzeniu firmy hotelarskiej. Ten program jest dostępny w wielu wariantach, różniących się nie tylko liczbą pokoi, ale również funkcjonalnością i opcjonalnymi modułami rozszerzeń, np. obsługą SPA oraz sal konferencyjnych. I co najważniejsze, oprogramowanie od Merco SK zapewnia łatwe zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, rozliczeniami, płatnościami, cennikami, dodatkowymi atrakcjami czy nawet stanami magazynowymi. A na tym nie koniec! Program izzyHotel oferuje także dostęp do zaawansowanego modułu analiz i raportów, pozwala na stałe komunikowanie się z gośćmi hotelowymi, działa w środowisku Windows, jest prosty do wdrożenia oraz posiada system automatycznych aktualizacji do najnowszych wersji.

Program Merco SK izzyHotel
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

Merco SK izzyRest

izzyRest to oprogramowanie gastronomiczne, które da się dostosować do oczekiwań różnego rodzaju działalności, m.in. restauracji, pubów, kawiarni, mniejszych punktów bistro oraz food trucków. Program od Merco SK już w podstawowym wariancie oferuje bogactwo funkcji, a opcjonalnie można go rozszerzyć np. o moduł KDS czy narzędzie służące do obsługi zamówień na wynos. Co więcej, izzyRest zapewnia skuteczne zarządzanie rezerwacjami, rachunkami i płatnościami, skonfigurowanie układu stolików, kontrolowanie zaplecza magazynowego, zdefiniowanie i dowolne modyfikowanie wszystkich pozycji w menu, ustalanie grafików pracowniczych, wdrożenie systemu lojalnościowego oraz generowanie szczegółowych zestawień i analiz. W skrócie - kompleksowe prowadzenie gastronomii!

Program Merco SK izzyRest
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje

POSBistro

POSbistro to nowoczesne oprogramowanie dla Twojej gastronomii. Ten program nie tylko jest przystosowany do obsługi przy zastosowaniu urządzeń mobilnych z systemem Android, m.in. tabletów, ale także oferuje rozbudowę o praktyczne moduły, np. rozszerzenie POScaller, które pozwala na realizowanie zamówień telefonicznych i rozpoznawanie dzwoniących klientów. Oprócz tego, po wdrożeniu POSbistro już w standardzie skorzystasz z wielu praktycznych funkcji. To oprogramowanie pozwala np. na elastyczne zarządzanie menu lokalu, skuteczne przyjmowanie i modyfikowanie zamówień, obsługiwanie różnych form płatności, dzielenie lub łączenie rachunków, prowadzenie systemu lojalnościowego oraz kontrolowanie stanów magazynowych. POSbistro jest również programem kompatybilnym z wieloma drukarkami fiskalnymi online i urządzeniami peryferyjnymi.

Program POSBistro POSBistro
Zapytaj o ten produkt szczegółowe informacje
wszystkie / 10 / 20 / 30 produktów na stronie
Zapytaj o ten produkt
×

Obniż koszt zakupu kasy fiskalnej
Skontaktuj się z nami

Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa

tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl

pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00

Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa

tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl

pn. - pt. 8:00 - 18:00

Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań

tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl

pn. - pt. 9:00 - 17:00

Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź

tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl

pn. - pt. 9:00 - 17:00

Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin

tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl

pn. - pt. 9:00 - 17:00

Warszawa (2) Poznań Łódź Lublin Katowice
Zadzwoń do mnie
22 550 32 00
Twój koszyk jest pusty
×

Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF


Pobierz indywidualny kod rabatowy

Wprowadź numer telefonu oraz e-mail, a otrzymasz indywidualny kod rabatowy.

×