Odpowiednie oprogramowanie komputerowe to obecnie niezbędne ogniwo wielu rozwiązań systemowych, które działają w polskich przedsiębiorstwach. Bez właściwego narzędzia informatycznego często trudno wyobrazić sobie sprawne zarządzanie sprzedażą, magazynem, gastronomią, bazą klientów i kontrahentów czy też księgowością. Na szczęście w dzisiejszych czasach można z łatwością wdrożyć oprogramowanie komputerowe dla firmy, które będzie ściśle dostosowane do potrzeb konkretnego biznesu. Dowodem na to są programy dostępne poniżej. To różnorodne i bardzo funkcjonalne rozwiązania informatyczne, które dodatkowo często oferują wybór odpowiednich modułów oraz rozszerzeń.
Program marki Insoft, który zapewnia prostą instalację oraz obsługę, jak również dużą funkcjonalność. PC-Market Lite doskonale sprawdza się we współpracy z kasami fiskalnymi. Dzięki niemu szybko i sprawnie zaprogramujesz bazę towarową, zgodną z wymogami precyzyjnej identyfikacji towarów lub usług. Produkt Insoftu oferuje również obsługę podstawowych raportów sprzedaży, drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej, a także uaktualnienie oprogramowania do pełnej wersji PC-Market 7, za dopłatą różnicy w cenie. Zacznij używać praktycznych i skutecznych rozwiązań informatycznych.
Wapro Mag 365 to wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne, które dostosujesz do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie od Asseco występuje w 4 wersjach - Start, Biznes, Prestiż i Prestiż Plus - różniących się zakresem oferowanych funkcji. Natomiast w każdej konfiguracji otrzymasz dostęp do modułów pozwalających m.in. na zarządzanie sprzedażą, asortymentem, dokumentami, stanami magazynowymi i rozrachunkami. Co więcej, program Wapro Mag 365 zapewnia zgodność z różnymi urządzeniami elektronicznymi, np. skanerami kodów oraz drukarkami Elzab, Posnet i Novitus. Oprogramowanie Asseco umożliwi Ci więc skuteczne i wygodne zarządzanie systemem sprzedaży, który funkcjonuje w Twoim przedsiębiorstwie.
Program marki Insert, który sprawdza się doskonale zarówno w trakcie prowadzenia sprzedaży, jak i zarządzania punktem handlowym. Subiekt Sprint 2 może być wykorzystywany w sklepach jedno- i wielostanowiskowych, nie tylko w pojedynczych punktach, ale także w sieci. Dzięki temu z łatwością dostosujesz oprogramowanie komputerowe do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród wielu funkcjonalności Subiekt Sprint 2 warto wyróżnić: pełną obsługę dokumentów handlowych, rozbudowany i modyfikowalny model płatności, możliwość zarządzania pracą drukarek fiskalnych znanych producentów i skonfigurowania wyglądu interfejsu (klasycznego lub dedykowanego dla ekranów dotykowych). Postaw na wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne!
Nowoczesne narzędzie informatyczne marki Insert, które pozwala na prowadzenie księgi przychodów i rozchodów. Za pomocą Rachmistrza nexo będziesz mógł samodzielnie udokumentować działalność Twojej firmy, m.in. rozliczać ewidencję VAT zakupów, sprzedaży, pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej. Poza tym, oprogramowanie oferuje obsługę: wynagrodzeń pracowników, operacji i raportów kasowych, rachunków bankowych, a także wspiera funkcjonowanie biur rachunkowych. Nie czekaj, już dziś postaw na Rachmistrza nexo - praktyczny i łatwy w obsłudze program.
Oprogramowanie marki Insoft, które zaoferuje kompleksową obsługę punktów handlowych, supermarketów, czy też hurtowni. PC-Market 7 świetnie spisuje się przy zarządzaniu możliwościami innych urządzeń: kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych i wielu innych. Oprogramowanie pozwala na wykonanie kilkudziesięciu rodzajów raportów, finansowych i ilościowo-wartościowych, centralne kontrolowanie asortymentu, czy też prowadzenie systemu lojalnościowego dla klientów. PC-Market 7 to gwarancja pracy na wielu stanowiskach, przy całkowitej płynności obsługi, jak również dbałość o bezpieczeństwo danych Twojej działalności. Już dziś zacznij korzystać z innowacyjnej technologii informatycznej.
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które zagwarantuje kompleksowe zarządzanie firmą. Insert Subiekt nexo obsługuje wszystkie rodzaje dokumentów handlowych i magazynowych, pozwala na stworzenie kartoteki asortymentu, bazy danych kontrahentów, a także umożliwia elastyczne kształtowanie cen. Oprogramowanie usprawni również korzystanie z funkcji wielu urządzeń, m.in. kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych. Poza tym, Insert Subiekt nexo możesz zamówić w wersji PRO, która zapewnia m.in. tworzenie własnych rozwiązań - raportów, wydruków oraz pól. Już dziś postaw na prosty w obsłudze i intuicyjny, a zarazem bardzo funkcjonalny program komputerowy.
Wszechstronne i proste w obsłudze oprogramowanie do zarządzania relacjami z kontrahentami. Gestor GT umożliwia dostosowanie wielu funkcji do potrzeb użytkownika, dzięki czemu znajdzie zastosowanie w każdej branży. Oprogramowanie pozwala na używanie wbudowanego modułu poczty elektronicznej, stworzenie kalendarza z zakresem i terminem zadań do wykonania, czy też przygotowanie skutecznych ofert handlowych. Gestor GT może działać samodzielnie, ale w połączeniu z innym programem marki Insert, Subiektem GT, będziesz mógł sprawnie zarządzać wieloma magazynami oraz kartoteką klientów i towarów. Postaw na funkcjonalną i nowoczesną technologię informatyczną.
Small Business to innowacyjna technologia informatyczna, która jest dostępna albo w wersji standardowej, albo z dodatkowymi opcjami. Dzięki temu będziesz mógł dopasować oprogramowanie marki Symplex do potrzeb Twojego biznesu. W wariancie standardowym program gwarantuje zarządzanie funkcjami drukarek fiskalnych, wag, skanerów kodów kreskowych i wielu innych urządzeń. Dodatkowo, Small Business to idealne narzędzie do kontrolowania magazynów, budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami, czy też do samodzielnego tworzenia wzorów dokumentów. Wybierz oprogramowanie, które zdecydowanie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy.
Profesjonalny program magazynowo-handlowy, dzięki któremu zarządzanie działalnością będzie proste, jak nigdy wcześniej. Intuicyjny kreator wdrożeniowy, zapewniający łatwe rozpoczęcie pracy, zdecyduje o tym, że bardzo szybko opanujesz wszystkie funkcje Subiekta GT. A jest ich naprawdę dużo! Program pozwala bowiem na generowanie różnorodnych raportów, analiz i zestawień, prowadzenie kartoteki elementów asortymentu, nadzór nad bazą kontrahentów, czy też wystawianie faktur, w tym korygujących. Co więcej, za pomocą Subiekta GT będziesz mógł zarządzać zarówno wydrukiem tekstów, jak i grafik. Niezwykle przydatny system sprzedażowy, który zagwarantuje całościową kontrolę Twojej firmy.
Łatwe w obsłudze i jednocześnie wielozadaniowe oprogramowanie marki Insoft. PC-POS 7 zapewnia dopasowanie panelu użytkownika do sklepów spożywczych, branżowych, a także restauracji. Program współpracuje z większością urządzeń fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czy też czytników kart magnetycznych. Dzięki systemowi synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze, program Insoftu zagwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. PC-POS 7 to inwestycja w innowacyjną technologię informatyczną, która umożliwi kompleksowe nadzorowanie pracy personelu.
Program Insoftu, służące do zarządzania punktami gastronomicznymi. PC-Gastronom jest dostępny w 3 wersjach: Standard - dla pojedynczego stanowiska; Premium - dla systemu kas, z rozszerzonymi funkcjami zarządzania i monitoringu; Net - wariant sieciowy, umożliwiający połączenie wielu punktów gastronomicznych. Oprogramowanie oferuje szybką i sprawną wymianę informacji pomiędzy wykorzystywanymi urządzeniami, zdefiniowanie interfejsu (kasjera, kelnera), wraz z klawiszami szybkiego dostępu, czy też zarządzanie relacjami z klientami. Wybierz Insoft PC-Gastronom i stwórz wielozadaniowy system sprzedaży w Twojej firmie.
Program wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, który znajdzie zastosowanie w przedsiębiorstwach samodzielnie dokumentujących swoją działalność oraz w biurach rachunkowych. Rewizor nexo zagwarantuje Ci m.in. kompleksową obsługę planu kont, automatyczną dekretację oraz elastyczną ewidencję finansów i rozrachunków. Przy pomocy oprogramowania będziesz zarządzał wynagrodzeniami pracowników, ich umowami, a także gotówkowymi i bezgotówkowymi operacjami kasowymi. Co więcej, program komputerowy marki Insert możesz zamówić w wariancie Rewizor nexo PRO, który pozwoli Ci na tworzenie i modyfikowanie własnych rozwiązań - raportów, wydruków, pól dodatkowych. Postaw na nowoczesną i intuicyjną technologię informatyczną.
Łatwe i intuicyjne w obsłudze oprogramowanie Insoftu, które idealnie sprawdza się w zarządzeniu sprzedażą w sklepach sieciowych. Dzięki rozszerzonym możliwościom ustawienia panelu kasjera, Mini-Market można dostosować do potrzeb każdej branży. Program pozwoli na zarządzanie urządzeniami, które znajdują się w punkcie handlowym, wprowadzenie systemów lojalnościowych, czy też na stały podgląd stanu asortymentu. Mini-Market, dzięki współpracy z innym programem marki Insoft, PC-Market 7, zagwarantuje, że cała uwaga pracowników skupi się kompleksowej obsłudze nabywcy.
Zaawansowane technologicznie oprogramowanie, które oferuje kompleksowe zarządzanie punktem gastronomicznym. Przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs, przystosowany do obsługi klientów za pomocą monitorów dotykowych, sprawia, że wykorzystywanie Symplex Bistro Business jest wręcz intuicyjne. Program umożliwia m.in. skonfigurowanie układu stolików na sali, kontrolowanie pracy personelu, sprawną realizację zamówień w dostawie, czy też transmisję danych z innymi urządzeniami. Dodatkowo, oprogramowanie marki Symplex posiada aplikację, która może zastąpić drukarkę zamówień, wyświetlając w kuchni bieżące zamówienia na monitorze. Sięgnij po innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojego biznesu.
SOGA to nowoczesne oprogramowanie komputerowe, które świetnie sprawdzi się w restauracji, kawiarni lub barze. Program gwarantuje kompleksowe zarządzanie aktualnymi zamówieniami - łączenie ich, dzielenie, przejmowanie przez kelnerów - oraz nadzorowanie działania urządzeń wykorzystywanych w lokalu gastronomicznym, np. drukarki rejestrującej lub bonowej. Niewątpliwym atutem SOGA jest też możliwość generowania kilkunastu raportów oraz opcja prostego odwzorowania rozstawienia stołów na sali. Dodatkowo, oprogramowanie przystosowano do pracy przy użyciu panelu dotykowego, więc zapewnia przyjazne obsługiwanie klientów. Już teraz zainwestuj w narzędzie informatyczne XXI wieku!
Program nowej generacji, który zaoferuje Ci wszechstronne zarządzanie obiektem gastronomicznym. Softech Gastro POS idealnie sprawdza się podczas prowadzenia obsługi przy zastosowaniu ekranów dotykowych. Oprogramowanie pozwala też, w połączeniu z oprogramowaniem Gastro Szef, na skuteczne zabezpieczenie stanowiska pracy, ustalenie uprawnień operatorów, elastyczne kształtowanie cen, błyskawiczne wprowadzanie modyfikacji w daniach, a także sprawną współpracę z urządzeniami wykorzystywanymi w restauracji. Co więcej, za sprawą możliwości wyboru odpowiednich modułów, dostosujesz Softech Gastro POS do potrzeb Twojej działalności. Nie zwlekaj, postaw na innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które zwiększy efektywność pracy.
Program nowej generacji, który idealnie spisze się przy kontroli i prowadzeniu gospodarki magazynowej w restauracji. Gastro Szef umożliwia generowanie analiz i raportów, rozliczanie wykorzystania surowców, a dzięki przejrzystej konstrukcji, gwarantuje łatwą i intuicyjną obsługę wszystkich oferowanych funkcji. Poza tym, można go zsynchronizować z oprogramowaniem Gastro POS oraz narzędziem do prowadzenia księgowości i finansów. Zacznij korzystać z technologii, dzięki której zarówno kontrolowanie kosztów lub nadzorowanie zamówień, jak i przeprowadzenie inwentaryzacji, przestaną być wyzwaniem.
Zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze oprogramowanie komputerowe, które zagwarantuje wyjątkowo skuteczne i efektywne zarządzanie punktem gastronomicznym. Program Gastro POS Klasyka umożliwia elastyczne kształtowanie cen, sprawne wprowadzanie zmian w potrawach, łączenie lub dzielenie rachunków, nadzorowanie działań pracowników oraz wykorzystywanie bogatego modułu raportującego. Oprócz tego, oprogramowanie doskonale sprawdza się podczas współpracy z urządzeniami fiskalnymi, drukarkami zamówień, a w wariancie z dodatkowymi modułami, również z terminalami płatniczymi i wagami elektronicznymi. Zainwestuj w Softech Gastro POS Klasykę i postaw na sprawne funkcjonowanie Twojego biznesu.
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które pozwoli na kompleksowe zarządzenie gospodarką magazynową w Twoim punkcie gastronomicznym. Gastro Szef Klasyka współpracuje z innym oprogramowaniem marki Softech, Gastro POS, dając dostęp do rozliczania produkcji, tworzenia własnych analiz i raportów, sprawnego prowadzenia inwentaryzacji, naliczania rabatów, czy też kontrolowania kosztów. Oprócz tego, program zapewnia także dwukierunkową komunikację z kasą fiskalną, zdecydowanie przyśpieszając transmisję danych. Już dziś postaw na oprogramowanie Softech Gastro Szef Klasyka - kluczowe uzupełnienie systemu sprzedaży w Twojej restauracji.
GoPOS jest nowoczesnym oprogramowaniem do zarządzania restauracjami i barami, siecią lokali czy nawet foodtruckami. To narzędzie zaoferuje Ci błyskawiczną obsługę zamówień, w tym dzielenie i łączenie wielu rachunków, wdrożenie i prowadzenie skutecznego systemu lojalnościowego, zdefiniowanie popularnych form płatności, kontrolowanie magazynu oraz tworzenie szczegółowych raportów. Oprogramowanie jest też kompatybilne z systemami Windows i Android, dzięki czemu obsłużysz je przy zastosowaniu komputerów POS i tabletów. Dodatkowo, GoPOS współpracuje z urządzeniami fiskalnymi i drukarkami zamówień wiodących producentów oraz pozwala na przechowywanie ważnych danych lokalnie lub/i w chmurze. Nie zwlekaj, sięgnij po innowacyjną technologię informatyczną dla Twojej gastronomii!
Nowoczesne oprogramowanie komputerowe klasy ERP, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy. Navireo posiada wiele modułów i to od Ciebie zależy, na które się zdecydujesz. Możesz za jego pomocą prowadzić sprzedaż stacjonarną, mobilną, internetową, a także nadzorować stan magazynów. Moduł do zarządzania pracownikami błyskawicznie naliczy wynagrodzenie, skontroluje czas pracy oraz obsłuży dokumenty kadrowe. Dodatkowo, program Navireo oferuje korzystanie z narzędzia CRM, które gwarantuje budowę trwałych relacji z Twoimi klientami.
Potrzebujesz funkcjonalnego oprogramowania do zarządzania sklepem internetowym? A może zależy Ci na przeniesieniu obecnego e-sklepu na innowacyjną platformę, dzięki której sprzedawanie online będzie szybkie, wygodne i proste? W obydwu przypadkach Shoper jest doskonałą propozycją dla Ciebie! Oprogramowanie zagwarantuje Ci szczegółowe zdefiniowanie produktów, sprawne realizowanie zamówień i dostaw, obsługę systemu lojalnościowego z promocjami dla klientów, uruchomienie firmowego bloga czy zintegrowanie e-sklepu z programami sprzedażowymi i magazynowymi. Co więcej, dzięki Shoper od razu wdrożysz bezpieczne transakcje online, jak również zyskasz dostęp do szerokiego wyboru stylów graficznych oraz modułu Appstore z aplikacjami dla sklepów internetowych.
Chcesz wdrożyć przyjazne w obsłudze i równocześnie zaawansowane oprogramowanie sprzedażowe, którego funkcje dostosujesz do potrzeb Twojego biznesu? Dotykačka to idealne rozwiązanie! Przy składaniu zamówienia na ten program będziesz mógł przede wszystkim wybrać jeden z dostępnych planów abonamentowych - Łatwo, Komplet lub Nieograniczony - a także w dowolnym momencie zmienić swój pakiet i sięgnąć po opcjonalne funkcje, np. moduł służący do nadzorowania stanów magazynowych. Ponadto, oprogramowanie Dotykačka jest kompatybilne z różnymi urządzeniami dla firm, m.in. z drukarkami fiskalnymi marki Posnet, Novitus i Elzab. Pozwoli Ci to na wdrożenie kompleksowego rozwiązania systemowego, które zdecydowanie usprawni obsługę Twoich klientów.
izzyHotel jest oprogramowaniem stworzonym z myślą o skutecznym prowadzeniu firmy hotelarskiej. Ten program jest dostępny w wielu wariantach, różniących się nie tylko liczbą pokoi, ale również funkcjonalnością i opcjonalnymi modułami rozszerzeń, np. obsługą SPA oraz sal konferencyjnych. I co najważniejsze, oprogramowanie od Merco SK zapewnia łatwe zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, rozliczeniami, płatnościami, cennikami, dodatkowymi atrakcjami czy nawet stanami magazynowymi. A na tym nie koniec! Program izzyHotel oferuje także dostęp do zaawansowanego modułu analiz i raportów, pozwala na stałe komunikowanie się z gośćmi hotelowymi, działa w środowisku Windows, jest prosty do wdrożenia oraz posiada system automatycznych aktualizacji do najnowszych wersji.
izzyRest to oprogramowanie gastronomiczne, które da się dostosować do oczekiwań różnego rodzaju działalności, m.in. restauracji, pubów, kawiarni, mniejszych punktów bistro oraz food trucków. Program od Merco SK już w podstawowym wariancie oferuje bogactwo funkcji, a opcjonalnie można go rozszerzyć np. o moduł KDS czy narzędzie służące do obsługi zamówień na wynos. Co więcej, izzyRest zapewnia skuteczne zarządzanie rezerwacjami, rachunkami i płatnościami, skonfigurowanie układu stolików, kontrolowanie zaplecza magazynowego, zdefiniowanie i dowolne modyfikowanie wszystkich pozycji w menu, ustalanie grafików pracowniczych, wdrożenie systemu lojalnościowego oraz generowanie szczegółowych zestawień i analiz. W skrócie - kompleksowe prowadzenie gastronomii!
POSbistro to nowoczesne oprogramowanie dla Twojej gastronomii. Ten program nie tylko jest przystosowany do obsługi przy zastosowaniu urządzeń mobilnych z systemem Android, m.in. tabletów, ale także oferuje rozbudowę o praktyczne moduły, np. rozszerzenie POScaller, które pozwala na realizowanie zamówień telefonicznych i rozpoznawanie dzwoniących klientów. Oprócz tego, po wdrożeniu POSbistro już w standardzie skorzystasz z wielu praktycznych funkcji. To oprogramowanie pozwala np. na elastyczne zarządzanie menu lokalu, skuteczne przyjmowanie i modyfikowanie zamówień, obsługiwanie różnych form płatności, dzielenie lub łączenie rachunków, prowadzenie systemu lojalnościowego oraz kontrolowanie stanów magazynowych. POSbistro jest również programem kompatybilnym z wieloma drukarkami fiskalnymi online i urządzeniami peryferyjnymi.
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×