Łatwe i intuicyjne w obsłudze oprogramowanie Insoftu, które idealnie sprawdza się w zarządzeniu sprzedażą w sklepach sieciowych. Dzięki rozszerzonym możliwościom ustawienia panelu kasjera, Mini-Market można dostosować do potrzeb każdej branży. Program pozwoli na zarządzanie urządzeniami, które znajdują się w punkcie handlowym, wprowadzenie systemów lojalnościowych, czy też na stały podgląd stanu asortymentu. Mini-Market, dzięki współpracy z innym programem marki Insoft, PC-Market 7, zagwarantuje, że cała uwaga pracowników skupi się kompleksowej obsłudze nabywcy.
Mini-Market to zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które spełni oczekiwania Twojej działalności. Program umożliwia precyzyjną konfigurację panelu pracy użytkowników, w zależności od tego, czy korzystają oni z ekranów dotykowych, czy z tradycyjnych klawiatur. Co więcej, artykuły znajdujące się w ofercie sklepu mogą zostać dowolnie opisane i skategoryzowane. Wszystkich elementom asortymentu można zdefiniować zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.
Mini-Market zaoferuje skuteczne zarządzanie urządzeniami, które są używane w sklepie. Przy zastosowaniu oprogramowania marki Insoft wykorzystasz funkcje drukarek fiskalnych, wag etykietujących, kolektorów danych, jak również liczników klientów. Stworzysz rozbudowany system, który pozwoli na kompleksowe prowadzenie sprzedaży i szybką wymianę danych pomiędzy poszczególnymi urządzeniami.
Wśród licznych funkcji oprogramowania Mini-Market, istotną rolę odgrywa obsługa systemów lojalnościowych. Reguły - przyznawanie punktów i rabatów - ustalane są centralnie, a odczytanie karty samoistnie weryfikuje ich spełnienie. Program Insoftu umożliwi Ci stworzenie spersonalizowanej oferty dla klientów Twojej firmy. Już teraz wybierz skuteczne narzędzie CRM!
Oprogramowanie Insoftu pozwoli Ci na stały podgląd stanu towarów zarówno w konkretnym sklepie, jak i w centrali. Dzięki temu szybko podejmiesz decyzję o dodatkowej dostawie lub przesunięciu części asortymentu pomiędzy oddziałami. Poza tym, możliwość sprawdzenia stanu artykułów w innych sklepach sieci sprawi, że pracownik będzie mógł zamówić go dla klienta.
Mini-Market to program stworzony z myślą o współpracy z innym narzędziem marki Insoft - PC-Market 7. Dzięki temu personel sklepu będzie mógł zajmować się sprzedażą i obsługą nabywcy, a pozostałe kwestie, np. zamawianie i przyjmowanie dostaw, zostaną uproszczone i zautomatyzowane. Mini-Market w sieci sklepów i PC-Market 7 jako centrala - nowoczesna technologia informatyczna, która zagwarantuje Ci efektywne zarządzanie wszystkimi punktami handlowymi.
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Łódź
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program Insoft Mini-Market
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×