Jakimi zaletami powinny się wyróżniać urządzenia elektroniczne, które będą stosowane podczas obsługiwania klientów parkingu? W przypadku kas i drukarek rejestrujących, istotne mogą być m.in. gabaryty i waga konkretnego modelu. Małe i lekkie urządzenia fiskalne będą po prostu wygodne w obsłudze i łatwe do przenoszenia z miejsca na miejsce. Ale warto pamiętać, że do zarządzania parkingiem wykorzystuje się również inne technologie. Jeżeli firma tego typu wymaga np. usprawnienia obiegu dokumentów, doskonałym rozwiązaniem będzie praktyczny czytnik kodów kreskowych.
Jakie cechy powinna posiadać kasa fiskalna przeznaczona do obsługi parkingu? Poszukując odpowiedniego urządzenia rejestrującego, z pewnością warto mieć na względzie komfort użytkowania oraz praktyczną funkcjonalność. W takiej działalności gospodarczej dobrze sprawdzają się modele o kompaktowych gabarytach, które bez problemu zmieszczą się na stanowisku pracy i są wygodne w przenoszeniu. Przydatne okazują się także rozwiązania usprawniające codzienną obsługę klientów, np. wydajny i prosty w obsłudze mechanizm drukujący, przyjazne menu, klawisze funkcyjne czy przejrzyste wyświetlacze. Co więcej, przy wyborze kasy fiskalnej do prowadzenia parkingu warto niekiedy uwzględnić możliwość współpracy z innymi urządzeniami w firmie, np. z terminalem płatniczym lub komputerem.
Obsługiwanie klientów parkingu może przebiegać zarówno w trybie mobilnym (w obrębie miejsc postojowych), jak i stacjonarnym (w punkcie obsługi klientów). W związku z tym, drukarka fiskalna, która będzie funkcjonowała w ramach wspomnianej działalności, powinna być dostosowana do indywidualnych oczekiwań danej firmy. Na szczęście współczesne urządzenia rejestrujące, także te stacjonarne, wyróżniają się kompaktowymi gabarytami. A mniejsze wymiary nie oznaczają wcale ograniczonej funkcjonalności. Prezentowane poniżej drukarki fiskalne udowadniają wręcz, że nawet niewielkie urządzenia elektroniczne mogą posiadać wysokie parametry techniczne i przydatne rozwiązania. Dodatkowo, zastosowane w nich wydajne podzespoły, np. szybkie mechanizmy termiczne i czytelne ekrany, zdecydowanie usprawniają świadczenie usług parkingowych.
Dzisiejszy rynek oferuje czytniki kodów kreskowych, które w znacznym stopniu usprawniają świadczenie usług parkingowych. Należą do nich zarówno modele prostsze, wyposażone w podstawowe funkcje, jak i nieco nowocześniejsze, posiadające dodatkowe możliwości oraz zaawansowane technologicznie skanery, zapewniające wyjątkowo solidną jakość wykonania i maksimum komfortu podczas pracy. Wybór urządzenia zależy od potrzeb danego biznesu, jednak takie aspekty, jak kompaktowa, ergonomiczna konstrukcja, różne warianty funkcjonowania - ręczny i automatyczny - czy też prędkość pozyskiwania danych, okażą się istotne w większości firm tego typu. Nie mniej ważne będą: odporność na intensywną eksploatację, zasięg odczytywania kodów kreskowych oraz rozmaite sposoby komunikacji z kasą fiskalną lub komputerem.
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00