Wapro Mag 365 to wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne, które dostosujesz do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie od Asseco występuje w 4 wersjach - Start, Biznes, Prestiż i Prestiż Plus - różniących się zakresem oferowanych funkcji. Natomiast w każdej konfiguracji otrzymasz dostęp do modułów pozwalających m.in. na zarządzanie sprzedażą, asortymentem, dokumentami, stanami magazynowymi i rozrachunkami. Co więcej, program Wapro Mag 365 zapewnia zgodność z różnymi urządzeniami elektronicznymi, np. skanerami kodów oraz drukarkami Elzab, Posnet i Novitus. Oprogramowanie Asseco umożliwi Ci więc skuteczne i wygodne zarządzanie systemem sprzedaży, który funkcjonuje w Twoim przedsiębiorstwie.
Program marki Insert, który sprawdza się doskonale zarówno w trakcie prowadzenia sprzedaży, jak i zarządzania punktem handlowym. Subiekt Sprint 2 może być wykorzystywany w sklepach jedno- i wielostanowiskowych, nie tylko w pojedynczych punktach, ale także w sieci. Dzięki temu z łatwością dostosujesz oprogramowanie komputerowe do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród wielu funkcjonalności Subiekt Sprint 2 warto wyróżnić: pełną obsługę dokumentów handlowych, rozbudowany i modyfikowalny model płatności, możliwość zarządzania pracą drukarek fiskalnych znanych producentów i skonfigurowania wyglądu interfejsu (klasycznego lub dedykowanego dla ekranów dotykowych). Postaw na wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne!
Oprogramowanie marki Insoft, które zaoferuje kompleksową obsługę punktów handlowych, supermarketów, czy też hurtowni. PC-Market 7 świetnie spisuje się przy zarządzaniu możliwościami innych urządzeń: kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych i wielu innych. Oprogramowanie pozwala na wykonanie kilkudziesięciu rodzajów raportów, finansowych i ilościowo-wartościowych, centralne kontrolowanie asortymentu, czy też prowadzenie systemu lojalnościowego dla klientów. PC-Market 7 to gwarancja pracy na wielu stanowiskach, przy całkowitej płynności obsługi, jak również dbałość o bezpieczeństwo danych Twojej działalności. Już dziś zacznij korzystać z innowacyjnej technologii informatycznej.
Small Business to innowacyjna technologia informatyczna, która jest dostępna albo w wersji standardowej, albo z dodatkowymi opcjami. Dzięki temu będziesz mógł dopasować oprogramowanie marki Symplex do potrzeb Twojego biznesu. W wariancie standardowym program gwarantuje zarządzanie funkcjami drukarek fiskalnych, wag, skanerów kodów kreskowych i wielu innych urządzeń. Dodatkowo, Small Business to idealne narzędzie do kontrolowania magazynów, budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami, czy też do samodzielnego tworzenia wzorów dokumentów. Wybierz oprogramowanie, które zdecydowanie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy.
Profesjonalny program magazynowo-handlowy, dzięki któremu zarządzanie działalnością będzie proste, jak nigdy wcześniej. Intuicyjny kreator wdrożeniowy, zapewniający łatwe rozpoczęcie pracy, zdecyduje o tym, że bardzo szybko opanujesz wszystkie funkcje Subiekta GT. A jest ich naprawdę dużo! Program pozwala bowiem na generowanie różnorodnych raportów, analiz i zestawień, prowadzenie kartoteki elementów asortymentu, nadzór nad bazą kontrahentów, czy też wystawianie faktur, w tym korygujących. Co więcej, za pomocą Subiekta GT będziesz mógł zarządzać zarówno wydrukiem tekstów, jak i grafik. Niezwykle przydatny system sprzedażowy, który zagwarantuje całościową kontrolę Twojej firmy.
Łatwe w obsłudze i jednocześnie wielozadaniowe oprogramowanie marki Insoft. PC-POS 7 zapewnia dopasowanie panelu użytkownika do sklepów spożywczych, branżowych, a także restauracji. Program współpracuje z większością urządzeń fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czy też czytników kart magnetycznych. Dzięki systemowi synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze, program Insoftu zagwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. PC-POS 7 to inwestycja w innowacyjną technologię informatyczną, która umożliwi kompleksowe nadzorowanie pracy personelu.
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które pozwoli na kompleksowe zarządzenie gospodarką magazynową w Twoim punkcie gastronomicznym. Gastro Szef Klasyka współpracuje z innym oprogramowaniem marki Softech, Gastro POS, dając dostęp do rozliczania produkcji, tworzenia własnych analiz i raportów, sprawnego prowadzenia inwentaryzacji, naliczania rabatów, czy też kontrolowania kosztów. Oprócz tego, program zapewnia także dwukierunkową komunikację z kasą fiskalną, zdecydowanie przyśpieszając transmisję danych. Już dziś postaw na oprogramowanie Softech Gastro Szef Klasyka - kluczowe uzupełnienie systemu sprzedaży w Twojej restauracji.
Chcesz wdrożyć przyjazne w obsłudze i równocześnie zaawansowane oprogramowanie sprzedażowe, którego funkcje dostosujesz do potrzeb Twojego biznesu? Dotykačka to idealne rozwiązanie! Przy składaniu zamówienia na ten program będziesz mógł przede wszystkim wybrać jeden z dostępnych planów abonamentowych - Łatwo, Komplet lub Nieograniczony - a także w dowolnym momencie zmienić swój pakiet i sięgnąć po opcjonalne funkcje, np. moduł służący do nadzorowania stanów magazynowych. Ponadto, oprogramowanie Dotykačka jest kompatybilne z różnymi urządzeniami dla firm, m.in. z drukarkami fiskalnymi marki Posnet, Novitus i Elzab. Pozwoli Ci to na wdrożenie kompleksowego rozwiązania systemowego, które zdecydowanie usprawni obsługę Twoich klientów.
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×