Program marki Insert, który sprawdza się doskonale zarówno w trakcie prowadzenia sprzedaży, jak i zarządzania punktem handlowym. Subiekt Sprint 2 może być wykorzystywany w sklepach jedno- i wielostanowiskowych, nie tylko w pojedynczych punktach, ale także w sieci. Dzięki temu z łatwością dostosujesz oprogramowanie komputerowe do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród wielu funkcjonalności Subiekt Sprint 2 warto wyróżnić: pełną obsługę dokumentów handlowych, rozbudowany i modyfikowalny model płatności, możliwość zarządzania pracą drukarek fiskalnych znanych producentów i skonfigurowania wyglądu interfejsu (klasycznego lub dedykowanego dla ekranów dotykowych). Postaw na wielozadaniowe rozwiązanie informatyczne!
Nowoczesne narzędzie informatyczne marki Insert, które pozwala na prowadzenie księgi przychodów i rozchodów. Za pomocą Rachmistrza nexo będziesz mógł samodzielnie udokumentować działalność Twojej firmy, m.in. rozliczać ewidencję VAT zakupów, sprzedaży, pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej. Poza tym, oprogramowanie oferuje obsługę: wynagrodzeń pracowników, operacji i raportów kasowych, rachunków bankowych, a także wspiera funkcjonowanie biur rachunkowych. Nie czekaj, już dziś postaw na Rachmistrza nexo - praktyczny i łatwy w obsłudze program.
Zaawansowane technologicznie rozwiązanie informatyczne, które zagwarantuje kompleksowe zarządzanie firmą. Insert Subiekt nexo obsługuje wszystkie rodzaje dokumentów handlowych i magazynowych, pozwala na stworzenie kartoteki asortymentu, bazy danych kontrahentów, a także umożliwia elastyczne kształtowanie cen. Oprogramowanie usprawni również korzystanie z funkcji wielu urządzeń, m.in. kas i drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, skanerów kodów kreskowych. Poza tym, Insert Subiekt nexo możesz zamówić w wersji PRO, która zapewnia m.in. tworzenie własnych rozwiązań - raportów, wydruków oraz pól. Już dziś postaw na prosty w obsłudze i intuicyjny, a zarazem bardzo funkcjonalny program komputerowy.
Wszechstronne i proste w obsłudze oprogramowanie do zarządzania relacjami z kontrahentami. Gestor GT umożliwia dostosowanie wielu funkcji do potrzeb użytkownika, dzięki czemu znajdzie zastosowanie w każdej branży. Oprogramowanie pozwala na używanie wbudowanego modułu poczty elektronicznej, stworzenie kalendarza z zakresem i terminem zadań do wykonania, czy też przygotowanie skutecznych ofert handlowych. Gestor GT może działać samodzielnie, ale w połączeniu z innym programem marki Insert, Subiektem GT, będziesz mógł sprawnie zarządzać wieloma magazynami oraz kartoteką klientów i towarów. Postaw na funkcjonalną i nowoczesną technologię informatyczną.
Profesjonalny program magazynowo-handlowy, dzięki któremu zarządzanie działalnością będzie proste, jak nigdy wcześniej. Intuicyjny kreator wdrożeniowy, zapewniający łatwe rozpoczęcie pracy, zdecyduje o tym, że bardzo szybko opanujesz wszystkie funkcje Subiekta GT. A jest ich naprawdę dużo! Program pozwala bowiem na generowanie różnorodnych raportów, analiz i zestawień, prowadzenie kartoteki elementów asortymentu, nadzór nad bazą kontrahentów, czy też wystawianie faktur, w tym korygujących. Co więcej, za pomocą Subiekta GT będziesz mógł zarządzać zarówno wydrukiem tekstów, jak i grafik. Niezwykle przydatny system sprzedażowy, który zagwarantuje całościową kontrolę Twojej firmy.
Program wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, który znajdzie zastosowanie w przedsiębiorstwach samodzielnie dokumentujących swoją działalność oraz w biurach rachunkowych. Rewizor nexo zagwarantuje Ci m.in. kompleksową obsługę planu kont, automatyczną dekretację oraz elastyczną ewidencję finansów i rozrachunków. Przy pomocy oprogramowania będziesz zarządzał wynagrodzeniami pracowników, ich umowami, a także gotówkowymi i bezgotówkowymi operacjami kasowymi. Co więcej, program komputerowy marki Insert możesz zamówić w wariancie Rewizor nexo PRO, który pozwoli Ci na tworzenie i modyfikowanie własnych rozwiązań - raportów, wydruków, pól dodatkowych. Postaw na nowoczesną i intuicyjną technologię informatyczną.
Nowoczesne oprogramowanie komputerowe klasy ERP, które znacznie usprawni funkcjonowanie Twojej firmy. Navireo posiada wiele modułów i to od Ciebie zależy, na które się zdecydujesz. Możesz za jego pomocą prowadzić sprzedaż stacjonarną, mobilną, internetową, a także nadzorować stan magazynów. Moduł do zarządzania pracownikami błyskawicznie naliczy wynagrodzenie, skontroluje czas pracy oraz obsłuży dokumenty kadrowe. Dodatkowo, program Navireo oferuje korzystanie z narzędzia CRM, które gwarantuje budowę trwałych relacji z Twoimi klientami.
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fosa 41
02-768 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 00
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 16:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Grójecka 122
02-367 Warszawa
tel.: +48 22 550 32 10
warszawa@pckf.pl
pn. - pt. 8:00 - 18:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Kosińskiego 21
61-521 Poznań
tel.: +48 61 271 00 00
poznan@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Miedziana 10
90-038 Łódź
tel.: +48 42 295 50 00
lodz@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Polskie Centrum Kas Fiskalnych
ul. Fabryczna 2
20-301 Lublin
tel.: +48 81 474 00 00
lublin@pckf.pl
pn. - pt. 9:00 - 17:00
Zamów program
z Pakietem Korzyści PCKF
Pobierz indywidualny kod rabatowy
×